خرید آموزش تنیس روی میز
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش تنیس روی میز


خرید آموزش تنیس روی میز


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

این مجموعه آموزشی جامع که در 1 عدد VCD گردآوری شده است،برای کسب مهارت و استراتژی کافی برای شروع بازیکنان مبتدی تا سطح پیشرفته می باشد.ویدیوهای آموزشی داخل این مجموعه یک مرجع بزرگ برای بازیکنان تازه کار بوده و نیز حاوی نکات سودمندی برای تمرینات بازیکنان و مربیان می باشد.





تاریخچه ورزش تنیس روی میز - پینگ پونگ:
تاریخ دقیق ورزش تنیس روی میز به درستی معلوم نیست. اما شواهد بیان‌کننده‌ی آن است که این ورزش از قرن 19 در انگلستان رواج یافته است و این ورزش تقلیدی از ورزش تنیس است.





نام‌های دیگری برای این ورزش گذاشته شده از جمله (گوسیما، پیم پام، ویف واف و پینگ پنگ) وسایل ابتدایی این بازی عبارت بودند از میز با ابعاد دلخواه، راکت تخته‌ای با اندازه‌های متفاوت و توپ‌هایی که از کاغ گوله شده‌ای ساخته می‌شد که دور آن نخ می‌پیچیدند. گسترش این بازی در بین مردم باعث شد تا راکت، توپ و میزهای مناسب‌تری تولید شود و در دسترس آن‌ها قرار گیرد. به تدریج این ورزش توسط سربازان، افسران، جهان‌گردان انگلیسی به کشورهای آمریکا، هندوستان، آفریقای جنوبی برده شد و به دلیل ساده و جذاب‌بودن آن مورد علاقه اکثر مردم از کودک تا بزرگسال قرار گرفت. تولیدکنندگان وسایل بازی تنیس روی میزی در رقابت با یکدیگر وسایل بهتری را عرضه می‌داشتند. پس از پیدایش توپ‌های پلاستیکی و چوب پنبه‌ای هیجان بیشتری به بازی داده شد و با تولید توپ‌های سلولوئیدی و راکت‌های روکش‌دار، تحول چشم‌گیری در بازی به وجود آمد و سرعت، دقت و هماهنگی به بازی تنیس روی میز، جلوه و تحرک خاصی بخشید. و امروز یکی از ورزش‌های تفریحی و جذاب و مورد علاقة همگان است.
در سال 1921 م در انگلستان فدراسیون پینگ پنگ تأسیس شد.ورزش تنیس روی میز در سال 1988 رسماً در جرگه‌ی بازی‌های المپیک درآمد و هم اکنون 140 کشور در فدراسیون بین‌المللی عضویت دارند.
تنیس روی میز در ایران:
تاریخ شروع این ورزش در ایران به قبل از جنگ جهانی دوم بر می‌گردد. در آن زمان افسران انگلیسی در شهرهای جنوبی ایران مستقر بودند و این ورزش را از انگلستان به ایران آوردند و در محافل خود بازی می‌کردند. تنیس روی‌میز به تدریج به عنوان یکی از ورزش‌های مورد توجه در آموزشگاه‌ها و در بین مردم درآمد. فدراسیون مشترک تنیس روی‌میز و تنیس در سال 1325 تشکیل شد و مسابقات مختلفی به ویژه مسابقات قهرمانی کشور را تاکنون برگزار کرده است.اولین حضور تیم‌های مردان و زنان ایرانی در رقابت‌های جهانی به ترتیب در سال 1330 در مسابقات اطریش و در سال 1344 در مسابقات سوئد بوده است. به طور کلی فدراسیون تنیس روی‌میز در سال 1346 مستقل شد.

فروشنده: جوان امروز

قیمت: 2,500 تومان

درصد :20

خرید آموزش تنیس روی میز





:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , تنیس , روی , میز ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: